Leírás, hogyan kérhet segítséget a látássérült személy.
Leírás, hol kérhet segítséget a látássérült személy.
Leírás, milyen segítséget kérhet a látássérült személy.
LSER2021
A látássérült emberek rosszul látnak. Lehet, hogy segítségre
van szükségük.
Segíteni a rehabilitációs központ munkatársai tudnak.
Miben segítenek a munkatársak?
- segítenek a látásvizsgálatban
- segítenek a látássérülteknek, hogy önállók legyenek
- segítenek látás kihasználásában
- segítenek a közlekedésben
- segítenek a mindennapi tevékenységek újratanulásában
(például főzés, mosás, takarítás)
- segítenek az eszközök kipróbálásában (például nagyítók,
szemüvegek, beszélő eszközök)
- segítenek a számítástechnikai eszközök használatában
(például számítógépek, tabletek, okostelefonok)
- segítenek a tapintható írás megtanulásában
- segítenek a látássérülteknek, hogy kihez forduljanak
- segítenek a látássérülteknek lelki problémáik
megoldásában
Hol segítenek a munkatársak?
- otthon
- a központban
Győr-Moson-Sopron megye:
Ide lehet jönni
személyesen:
9027 Győr, Gyóni Géza
sétány 1/E
Erre a címre lehet e-
mailt írni:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ezt a telefonszámot
lehet felhívni:
+36 30 885 0270
Zemkó Márta
Mikor lehet telefonálni? hétfő: 8:00 – 12:00
kedd: 8:00 – 12:00
szerda: 8:00 – 12:00
csütörtök: 8:00 – 12:00
péntek: 8:00 – 12:00
Zala megye:
Ide lehet jönni
személyesen:
8900 Zalaegerszeg, Iskola
köz 6-8.
Erre a címre lehet e-
mailt írni:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ezt a telefonszámot
lehet felhívni:
+36 20 886 1609
Peszleg Katalin
Mikor lehet telefonálni? hétfő: 8:00 – 12:00
kedd: 8:00 – 12:00
szerda: 8:00 – 12:00
csütörtök: 8:00 – 12:00
péntek: 8:00 – 12:00
Hogyan lehet jelentkezni?
1. A látássérült személy jelentkezik telefonon vagy
személyesen.
2. A munkatársak segítenek a papírok kitöltésében.
A munkatársak elvégzik a látásvizsgálatot.
3. A munkatársak segítenek kiválasztani,
miben kell segíteni.
4. A munkatársakkal megbeszélik, hogy hol és mikor
találkoznak legközelebb.
Ha panaszt szeretne bejelenteni,
keresse meg
1. a szakembert
2. a Területi felelőst
3. a Szolgáltatót
A panaszról jegyzőkönyv készül, amit 7 munkanapon belül ki
kell küldeni.
Ez ellen 7 munkanapon belül lehet fellebbezni.
A szolgáltatás, a közös munka megszűnhet, ha a feladatok
készen vannak.
A szolgáltatás, a közös munka megszűnhet, ha a munkatársak
vagy ön úgy döntenek.
A szolgáltatást, a közös munkát le lehet mondani 3
munkanapon belül.
A szolgáltatást, a közös munkát lehet módosítani, lehet,
folytatni vagy lehet újraindítani.
Győr, 2021. 04. 01.
Zemkó Márta
Területi felelős